مقاله: ساختار های متوازن:طراحی سازمان برای رشد مناسب
نوشته شده توسط : زپو

 مقاله: ساختار های متوازن:طراحی سازمان برای رشد مناسب


عنوان مقاله: Balanced structures: Designing Organizations for Profitable Growth
( ساختار های متوازن:طراحی سازمان برای رشد مناسب )
چکیده:
سباستین رایش: تلاش شرکت ها برای رشد مناسب در جهت پاسخگویی به درخواست سهام داران برای افزایش سود بیشتر است.رشد مناسب سازمان ها نیازمند طراحی سازمان به گونه ای است که بتواند پاسخگوی تقاضاهای متناقض باشد مانند این که یک سازمان نیاز دارد که هم ساختار مکانیک داشته باشد تا بتواند اطمینان حاصل کند از دستاورد های فعلی اش محافظت می شود و همچنین نیازمند ساختار ارگانیک است تا سازمان را برای یافتن فرصت هایی در جهت رشد در زمینه های جدید یاری کند.
این مقاله " سطحی از تعادل " را در ساختار شرکت ها پیشنهاد می کند که نیاز شرکت ها را در سطح گروهی بر طرف می کند. برای رسیدن به این سطح تعادل را حل پیشنهادی شامل تغییر پی در پی در بین ساختار متفاوت(تفکیک موقت)، و یا بوجود آوردن واحد های متمایز(تفکیک ساختاری) و اجازه به کارکنان در جهت به حرکت به سمت عقب و جلو در ساختار مختلف(ساختار موازی).
هنگامی که مفاهیم تئوری در ساختار متعادل ارائه شد اطلاعات کمی در مورد نحوه استقرار آن و چگونگی اجرای آن موجود بود.
در این مقاله،داده ها از طریق مطالعه استقرایی در شش شرکت که مرکز آن ها در اروپا بود جمع آوری شد و در آن پاسخ سازمان ها به ساختار های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. استراتژی های فوق که در این شرک ها پیاده سازی شده بود مورد بررسی قرار گرفت تا این گزینه ها و نتایج آموزشی که از پیاده سازی آن به دست آمده بود ارزیابی شوند. این را حل ها در محل های مختلف به کار برده شده است و منجر به ارائه را حل های مختلفی شده است. هر یک از این راه حل ها ابعاد متمایزی از فرآیند یادگیری را بیان می کند و هنگامی که راه حل ها با هم آمیخته شود بهره برداری و بازیابی بهتری از فرآیند صورت می گیرد.
فرآیند طراحی مدل ساختار متوازن در این مقاله سعی بر آن دارد،نگرشی را فراهم می آورد تا احتیاجات شما را در شرایط خاص برآورده نماید. 4 اصل کلی طراحی برای پیاده سازی موفق ساختار های متوازن نیز در این مقاله گنجانده شده است.

خرید و دانلود  مقاله: ساختار های متوازن:طراحی سازمان برای رشد مناسب






:: برچسب‌ها: ساختار های متوازن , طراحی سازمان , رشد مناسب , تفکیک موقت , تفکیک ساختاری , ساختار موازی , بهره ور , فرایند طراحی مدل متعادل , استراتژی های اجرایی , استراتژی پیاده سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: